Władcy... Albo Nie


Obiecywałem dodatek o Władcach- oto i on.
Po rozmyślaniu na temat tego, co w takowym dodatku znaleźć się musi, doszedłem do wniosku, że na dobrą sprawę wszystkie niezbędne informacje będą w książce, jedne szybciej, drugie później. To samo w sprawie dodatku a propos nacji zamieszkujących kontynent.
Omówienie tego w dodatku byłoby odebraniem jakiemuś dociekliwemu czytelnikowi (być może tobie, a być może nie) przyjemności z dokopywania się w treści książki do informacji, których będzie pożądać.
Tak jak pisałem niegdyś (w zamierzchłych czasach) Wywody Buszłyka to blog przeznaczony dla użytkowników swoich własnych mózgów. Nie podam ci na talerzu tych informacji, bo ciekawiej będzie jeśli sam zaczniesz się ich doszukiwać, czasem zaprezentowanych wprost, a czasem ukrytych między wierszami.
Nie jest to w żadnym stopniu mój kiepski nastrój albo „to, że mi się nie chce”. Napisanie tych informacji nie stanowi dla mnie żadnej trudności, ale no niestety aż tak łatwy to ja nie jestem.
Polecam udać się do zakładki Legendy, bo tu prawie wszystkie teksty nie pojawiają się w treści, a (ciekawostka) jeden z nich bezpośrednio wpływać będzie na wydarzenia mające miejsce w drugiej części Zemsty Oceanu, książki, która BĘDZIE kontynuacją Dzieła Samotności. Tytułu nie podam, bo to byłoby wysoce niestosowne pisać już o kontynuacji książki, której nawet JESZCZE nie dokończyłem.
Nie mam pomysłu na kolejny dodatek, tak żeby on nie powtarzał się z informacjami zawartymi w samym Dziele. Być może wypuszczę kolejne o tematyce historycznej. Zapewne dotyczące przebiegu trzech wielkich wojen kontynentalnych, bo to przez nie Inni wyprowadzili się z kontynentu, to przez nie Republika Piube to taki flak, to przez nie tak uwielbiam historie tego kontynentu.



Komentarze