Dla Niej

Prosty w przekazie. Mam nadzieje, że nie zrani nikogo z moich bliskich. Pisany od serca i z dużej litery "Szczery".



Przyjaciółko moja droga, najdroższa, jedna, jedyna,
czasy Twej władzy nad mym sercem tęsknie, wciąż wspominam...
Lata mijają, płynie czas jak gorzka czekolada,
i bez Ciebie kolejny dzień się budzi, kolejna noc zapada,
kolejna bez Ciebie,
przyjaciółko moja droga...
Czy pamiętasz jeszcze nasze, głupie czasy?
Łzy ze śmiechu, przepłynięte morza, przemierzone lasy?
Czy pamiętasz szczęście Szczere? Nasze gadki?
Podwórkowe schadzki i trzeźwe prywatki?
Przyjaciółko moja droga,
czy Twe usta kogoś jeszcze, na tym świecie, nazywały przyjacielem?
Bo jak dla mnie owe słowo, dziś znaczy zbyt wiele...
Bo znaczy ono Ciebie, znaczy Te wspomnienia...
Dziś gdy Ciebie nie ma, nie ma już znaczenia...
Przyjacielem byłaś ty i przyjaciela miałem, straciłem...
Może trochę z własnej winy... Może nawaliłem?
W wiek samotny wszedłem, bezpowrotnie tracąc ducha...
W końcu piszę wiersz dla Ciebie... Ty go jednak nie wysłuchasz...



SPROSTOWANIE
Prosta treść bez ukrytych wątków. Wiersz do utraconej przyjaciółki z lat dziecięcych. Dziś jest już inną osobą i nigdy nie będzie jak kiedyś. Największa stara w życiu? Być może...

Komentarze